Elitegolf

Lyngbygaard elitegolf – Spillere fra hele midtjylland spiller golf på højt niveau i Aarhus

Lyngbygaard Golf har en afdeling indenfor elitegolf, som byder på noget af den bedste golf i Midtjylland. Vi har et rigtig godt sammenhold på tværs af alle hold, hvor vi støtter og bakker hinanden op – både på banen og udenfor banen.

Puljeinddeling for Lyngbygaards hold 2022:

Danmarksturneringen herrer – Elitedivision

Danmarksturneringen herrer – 3. division

Danmarksturneringen damer – 1. division

Danmarksturneringen damer – 3. division

Vi er meget taknemmelige for den støtte, vi modtager, fra klubmedlemmer, erhvervsklubmedlemmer og sponsorer. Mange tak for jeres opbakning – uden jeres støtte ingen elitegolf.

I sæson 2023 er spar nord sponsor for Lyngbygaard Elite.

Spar Nord

Hvis du ønsker at støtte Lyngbygaard Elite eller har lyst til at hjælpe til omkring holdene er du meget velkommen til at kontakte os på: elite@lyg.dk

Elitetruppen træner skiftevis hver tirsdag kl. 17.00-19.00. Hver anden tirsdag er der spil på banen, hvor der trænes foursome, hulspil og andre former for turnering. Derudover træner elitespillerne individuelt.

Vil du gerne være en del af Lyngbygaard Elitegolf så kontakt os meget gerne ved at tage fat i klubbens kontor.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Peter Arnt Krøyer (Pro)

Henrik Horup Andersen

Lars Juel Bremer

Ida Caspersen