Ungdomsgolf

Formål

Som navnet antyder, spiller vi i hold med vores ven/makker/mor/datter/søn/far/kæreste eller ægtefælle i parmatch-klubben. Vi spiller seks matcher i løbet af året i perioden april til september, og de tre bedste scores tæller med til mesterskabet i parmatchturneringen. I forpligtiger jer ikke til alle seks turneringer, men blot den eller de søndage, hvor I kan. Vi spiller nogle af de sjove spilformer, der findes ud over stableford. Udover de sjove spilformer er en væsentlig del af turneringen HYGGE og vi afslutter altid med en frokost på Restaurant No. 19.

Alle par uanset sammensætning, hvor mindst den ene part er medlem i Lyngbygaard Golf. Hvis den anden part er medlem i en anden golfklub, skal der betales greenfee til Lyngbygaard Golf.
F.eks. Forursome, Greensome, Fourball og Scramble. Den aktuelle spilform annonceres på Golfbox.
Vi spiller følgende søndage i 2020 med start fra kl. 09.30: 5. april 10. maj 28. juni 5. juli 23. august 13. september
Hvert par betaler en matchfee på 50,- pr. hold, der udelukkende går til præmier. Beløbet betales på dagen. Præmier fra sponsorer søges og vil berige præmieuddelingen ekstra.
Tilmelding foregår via Golfbox, og der skal kun laves én tilmelding pr. par.
Præmieoverrækkelsen finder sted efter spisningen.

Det bedste par efter hver match samt dagens ’udfordring’.

I den gennemgående turnering spilles om følgende points:

1. Plads 10 point
  2. Plads 8 point
  3. Plads 6 point
  4. Plads 4 point
  5. Plads 2 point

Fremmøde 1 point

Foruden præmier til de enkelte matcher spiller vi om en pokal. For at have mulighed for at vinde pokalen, skal der deltages i mindst tre runder og det er de tre bedste runder, der tæller. Udover æren og pokalen tildeles vinderne også fornøjelsen af at arrangere næste års parmatchturnering. Så der er meget at spille for.

Lone Krogsgaard lone-l@live.dk / 6075 6775 Jens Bjørn Poulsen jens-bp@live.dk /2840 4865