SENIORKLUBBEN

Seniorgolf i Aarhus samler folk fra hele Midtjylland

Lyngbygaard Golf tilbyder også en klub for seniorgolfere. Seniorklubben er åben for alle medlemmer af 18-hulsbanen (m/k), der er fyldt 50 år eller fylder 50 år inden udgangen af 2023. Vi lægger vægt på at have et godt socialt samvær med hinanden både under og efter spillet, og den månedlige afslutning med fællesspisning og præmieuddeling er derfor meget vigtig. Og vi vil stadig gerne vinde! Seniorklubben er en glimrende mulighed for pensionister og alle andre, der har tid og lyst til at spille golf mandag eftermiddag – og ønsker hyggeligt socialt samvær med andre. Golf er, og har i flere år været en populær beskæftigelse blandt ældre og pensionister. Med motion og masser af frisk luft, er det en glimrende måde at holde sig i gang på og mødes med andre og gøre det, de er bedst til: nemlig at spille golf.. Har du spørgsmål til seniorgolf, er du mere end velkommen til at kontakte os på 87441070 eller info@lyg.dk

Vi spiller HVER mandag på 18-hulsbanen, hvor der er reserveret løbende starttider fra kl. 12.30, og der er mulighed for at tilmelde sig tidlig eller sen start (til kl. 13.30).

Vi forventer at første spilledag i sæsonen bliver mandag den 4. april 2022 – afhængig af banens beskaffenhed, og vi spiller hver mandag (også påske, pinse og juli måned) – indtil mandag den 24. oktober.

Der er månedlige afslutningsmatcher med gunstart – første gang mandag d. 25. april – og derefter 30. maj, 27. juni, 25. juli, 22. august, 26. september og 24. oktober.

Alle afslutningsmatcher er som anført med fællesspisning og præmieuddeling.

Vi holder sæsonafslutningsmatch mandag d. 24. oktober 2022 bl.a. med kåring af vinderen af Order og Merit.

Vi spiller normalt Stableford (men også andre spilformer som Greensome og Foursome).

Vi regulerer handicap efter hver runde.
Vi spiller i 3- eller 4-bolde, og damer og herrer blandes i boldene, og der er mobil scoreindtastning efter hvert afsluttet hul.

Tilmelding skal ske på golfbox senest søndag kl. 18.00, hvorefter startlisten vil være tilgængelig på golfbox senest mandag kl. 09.00.

Det koster kr. 300,- for hele sæsonen. Du indbetaler beløbet inden sæsonstart på kontonummer:
4695 4695502133.

Sponsorer til præmier til vore månedsafslutninger er meget velkomne.

Vi forventer at første spilledag i sæsonen bliver mandag den 3. april 2023 – afhængig af banens beskaffenhed, og vi spiller hver mandag (også påske, pinse og juli måned) – indtil mandag den 24. oktober.

Der er månedlige afslutningsmatcher med gunstart – første gang mandag d. 24. april – og derefter 29. maj, 26. juni, 31. juli, 28. august, 25. september og 23. oktober.

Alle afslutningsmatcher er som anført med fællesspisning og præmieuddeling.

Vi holder sæsonafslutningsmatch mandag d. 23. oktober 2023 bl.a. med kåring af vinderen af Order og Merit.

Handicaps reguleres efter hver runde ved Stableford.

Det koster kr. 300,- for hele sæsonen at deltage, og du indbetaler beløbet inden sæsonstart på kontonummer: 4695 4695502133.
Sponsorer til præmier til vore månedsafslutninger er meget velkomne.

Bent Bjerregaard Thomsen
Tlf. 42324196