VORES ANLÆG

Unikt golfanlæg

Hos Lyngbygaard Golf kan du opleve et unikt golfanlæg designet af det amerikanske arkitektfirma von Hagge, Smelek og Baril. Rick Baril har haft hovedansvaret for Lyngbygaard Golf i samarbejde med Thomas Bjørn, som var rådgiver og teknisk konsulent på projektet.

Capture5
blog-banner

Dansk design

Det samlede golfanlæg ved Lyngbygaard består af en 18-hullers bane i international klasse og en 9 hullers bane, som ligeledes har huller af høj kvalitet. Derudover består anlægget naturligvis af trænings faciliteter samt et dansk designet klubhus, som i alle detaljer står mål med banen. Dette danner sammen rammen om en golfoplevelse i højeste klasse, med mulighed for en positiv oplevelse for alle golfspillere uanset handicap.

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret omkring, hvad der sker i klubben. Nyhedsbrevet vil indeholde nyt fra banen, sekretariatet, restauranten, klubber-i-klubben, kommende arrangementer m.m. og vil i sæsonen udkomme en gang i måneden.

Side 1

Apedis aut duciunt laccusapis et regad velendae rum de moluptis et et hillam quunt vode

Side 2

Side 3