KLUBBEN

Velkommen til vores klub

Lyngbygaard Golf har efterhånden været undervejs og i gang i nogle år. Banen har nydt stor og velfortjent anerkendelse på linje med vores smukke klubhus. Kvalitet er vores mantra på Lyngbygaard Golf. Ankomsten til anlægget skal signalere, at der venter en speciel oplevelse for alle vores gæster. En golfbane er en levende organisme, der hele tiden skal plejes og passes, så den altid kan fremstå attraktiv og velholdt. Det betyder, at respekt for natur og miljø går hånd i hånd med vores opfattelse af kvalitet, når det drejer sig om banepleje og vedligehold og udvikling af klubhuset og de aktiviteter, der skal udfolde sig der.

Følgende regler er gældende i Lyngbygaard Golf.

Indkaldelse til ordinær generalforsamling

I henhold til vedtægternes pkt. 6.2 indkaldes herved til Lyngbygaard Golf Klubs ordinære generalforsamling; Torsdag den 21. marts 2024 kl. 19.00 i Lyngbygaard Golf Klub, Lyngbygårdsvej 29, 8220 Brabrand. Dagsorden: 1. Valg af dirigent 2. Beretning om klubbens virksomhed i det forløbne år 3. Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Det reviderede regnskab offentliggøres på klubbens hjemmeside og i klubhuset senest en uge før generalforsamlingen 4. Forelæggelse af budget og fastlæggelse af medlemskontingenter 5. Forslag fra bestyrelsen 6. Forslag fra medlemmerne Ifølge vedtægternes pkt. 7.2 skal forslag indgives skriftligt til formanden senest 2 uger før generalforsamlingen 7. Valg af bestyrelsesmedlemmer (og evt. sideordnede suppleanter) På valg er Hanne Johannsen, John Finnmann og Gitte Skov. Hanne og John genopstiller. Gitte ønsker ikke genvalg. 8. Valg af revisor 9. Eventuelt På bestyrelsens vegne, Kurt Dybdahl Kristensen, Formand

Lyngbygaard Golf klubhus og golfbaner

Mød vores bestyrelse herunder - og læs det seneste referat og årsrapport her

Kurt (002)

Kurt Kristensen

Erik (002)

Erik Hansen

Næstformand

Jens (002)

Jens Bjørn Poulsen

Kasserer

Hanne (002)
Hanne Johansen

Sekretær

Helle
John (003)
John Finmann
Gitte (002)

Gitte Skov

Bliv medlem

Uanset om du er rutineret golfspiller eller helt ny i sporten, har vi et medlemskab, der passer til dig. Hos os får du smukke baner og fantastiske faciliteter, og bliver desuden en del af et godt socialt netværk med golfen som det naturlige omdrejningspunkt.

Udvalg

Herunder kan du læse om vores forskellige udvalg, og hvad de hver især laver.

Eliteudvalgets opgave er at styrke elitegolfen i klubben og sikre sig, at man arbejder frem mod klubbens vision for eliten. Dette omfatter bl.a. udarbejdelse af retningslinjer for elitearbejdet, udvikling af egne talenter, tiltrækning af nye elitespillere samt sørge for, at det sociale fungerer mellem alle eliteholdene.

Eliteudvalget består af:

Peter Arnt Krøyer
pak@djga.dk

Henrik Horup Andersen
hhan@sparnord.dk

Lars Juel Bremer
Lars.Bremer@hotmail.com

Joakim Jensen
joakimjensen1995@gmail.com

Charlotte Hvid Laursen
chla.hvid@gmail.com

Ida Caspersen
caspersen.ida@gmail.com

Begynderudvalgets opgave er at tilrettelægge et godt begynderforløb, som ruster de mange nye golfspillere til et fremtidigt medlemskab hos Lyngbygaard Golf. Det handler om at skabe kontakt mellem begyndere og medlemmer på samme niveau, så begynderne føler sig godt modtaget og velkomne i klubben, og så der opstår fællesskab mellem nye og gamle medlemmer. Det er samtidig begynderudvalgets opgave at tilknytte og koordinere frivillige hjælpere blandt klubbens medlemmer, som kan hjælpe med at give begynderne vejledning og en god start på deres golfkarriere.

Begynderudvalget består af:

John Finmann
john.finmann@gmail.com

Gitte Skov
gitteskov@live.dk

Anders Andersen.
aan@stofanet.dk

Turneringsudvalgets opgave er at afholde klubturneringer på tværs af køn, alder og niveau, som er med til at udvikle og fremme det sociale liv i klubben. Det er samtidig turneringsudvalgets opgave at tilknytte frivillige hjælpere til arrangementerne, stå for sponsoropgaverne i forbindelse med klubturneringerne samt levere materiale til nyhedsbrev og hjemmeside omkring de afholdte turneringer.

Turneringsudvalget består af:

hellemoelleralbrecht@gmail.com

Hanne Johansen
hanne@pnorental.dk

Kurt Kristensen
kurtgr50@gmail.com

Juniorudvalgets opgave er at sikre de bedst mulige rammer for alle juniorer i Lyngbygaard Golf på både bredde- og elitesiden.

Juniorudvalget understøtter et aktivt klubmiljø for juniorerne og motiverer de unge mennesker til at træne og konkurrere med og mod hinanden.

Juniorudvalget består af:

Formand – Jeppe Thomsen
jeppedt@hotmail.com

Kasserer – Trine Poulsen
trine@tpografiskdesign.dk

Medlem af udvalget – Jan Larsen
jan@tpografiskdesign.dk

Sportsudvalget består af:

Alex Fredin Nielsen
afn-c@mail.tele.dk

Jens Bruun
jens-bruun@hotmail.com

Handicap udvalget består af:

Alex Fredin Nielsen
afn-c@mail.tele.dk

hellemoelleralbrecht@gmail.com

Læs mere om turningsreglerne for 2021.

Baner og faciliteter

Hos Lyngbygaard Golf kan du opleve et unikt golfanlæg bestående af en 18-hullers bane i international klasse, en 9-hullers bane i høj kvalitet, gode træningsfaciliteter samt et dansk designet klubhus. Dette danner rammen for en fantastisk golfoplevelse for alle golfspillere uanset hcp.